Nesze neked marketing
2021. október 24. írta: Thyvum

Nesze neked marketing

Tudtaaad?

Hogy majdnem minden posztnak így kell kezdődnie, hogy elkezdd elolvasni? Hogy valami szenzációsan ütős kell, extrán egyedi különlegesség. 

Ó hogy, unod a hirdetéseket, meg a reklámokat? És hát persze: csak a reklámokból tudhatod, az extra újdonság trendi-, öko-, mega –mindentmegoldó- kézikészülék létrejött, eljött Hozzád, csak itt, csak most, csak neked, sehol máshol.

Hogy már kezd vele tele lenni a TUDatod?

Ja, de mégsem tudsz Te sem Net nélkül létezni ?

Nem a Te hibád, mai kor gyermeke! Mert modern vagyol, azért vannak a modern technológiák, hogy használd őket. Mert valóban kényelmessé teszi az életedet, gyorsan kínálja a széles lehetőségek tárházát. Ja és mindent, de mindent – divatosan szólva „a mindent is” a neten keresed, mert csak pár perc és tök jó, ott van, elérhető, Tiéd lehet, rendelkezésre áll, csak egy kattintás és itt a kánaán...

Akkor most hogy is van ez? Csodálkozol, hogy tolja a kínálatot bele az arcodba?  Úton, útfélen, mindenütt.

És értem, hogy te csak az egyedit és a különlegest keresed. Értem én.

Ezért kínál neked MINDENKI egyedit. Meg különlegest. Meg varázslatost. Idillit, misztikust kicsit utópisztikust; csilli-villi csodavarázst; nyugtató, kikapcsoló, relaxáló, anti-allergént; bio-natur csodacsellentyűcskét, mindenre jó így, ez már 100 dolog egyben, megéri!

Jujj, de über hiper szupi lesz! Csak itt, csak most, csak neked: egyedi kihagyhatatlan egyszeri ajánlat el ne szalaszd, mert kimaradsz, ha lemaradsz. Rád tör vég, kitör a ragya, ha nem lesz Tiéd, nélkülözhetetlen; siess, siess, siess, siess, mert lehetőleg mindent szerezz meg az év 80 „black friday”-én. (Azzal ne törődj, hogy ebben az évben csak 51 naptári péntek nap van.) Tedd fel a rózsaszín akciós szemüveged, s szaladj, valamit el ne szalassz!

szofelho_1.jpg

Hiszen most a rendkívül kedvezően hihetetlen akcióban, csomagban, kuponnal, ajándék kütyüvel, díszcsomagolásban, 3 az 1-ben.

Mert te az egyedit keresed, a különlegest, az egyszerit, a megismételhetetlent, a tökéletest, a hipermodernt?

Legyen szép, könnyű és finom, trendi, modern és tradícionális, kényelmes és környezetbarát, zero waist, gyorsan, jól és sokáig használható, legyen jótékony hatással az egészségedre, ne kopjon, ne törjön, ja és persze legyen nagyon olcsó. Ez nagyon fontos, csak olcsón jó. Mindent így tudjon, egyben.

Vagy ha az mégsem, hát úgyis. Csak legyen Tiéd! Megéri!

Mert nem az egyedit keresed. Ha akarod, ha nem, a divatosat keresed, az újat, a másikat, a szebbet, jobbat. A sokadikat.

Megéri?

S ha tényleg mindenütt ezt találod, gondolkodj picit: tényleg? biztos? megéri?

Okosan válassz! 

„Minden csalogató árucikk, amely mellett elhaladunk a kirakat előtt, és nem vásároljuk meg, porrá zúzott impulzus, ami lassan és módszeresen nyirbálja az akaraterőnket – és ami valószínűbbé teszi, hogy aznap, később, engedünk majd valamilyen csábításnak.”

Dab Ariely

A bejegyzés trackback címe:

https://thyvum.blog.hu/api/trackback/id/tr4716733898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása